Grynderi: näin myyt uuden asunnon virtuaalimallin avulla
Aki Vänskä
Pulmatilanteissa hän on oikea henkilö keneltä pyytää neuvoa.
Latest posts by Aki Vänskä (see all)
- Myyntityön digitalisointi osa 1/3 - kesäkuu 15, 2018
- Insinöörin vitinä tappaa järkiperäisen tuoteviestinnän ja loppuasiakkaan osallistamisen - maaliskuu 2, 2018
- Miksi VR-lasit eivät toimi kuluttajalähtöisessä markkinoinnissa, 5 pääsyytä - joulukuu 8, 2017
Ostatko 200 euron kengät vain värin ja kokonumeron perusteella? Ai et. Entä 20 000 euron auton vain ominaisuusluettelon ja rinnakkaismallin valokuvan perusteella? Ai et sitäkään. Miksi sitten ostaisit tai myisit 200 000 euron asunnon vain pohjapiirroksen ja ulkokuvan perusteella. Ei kannatakaan.
Ostaja kaipaa varmuutta siitä, että valinta on oikea
Kun asiakas on ostamassa asuntoa, hän on tekemässä yhtä elämänsä suurimmista taloudellisista päätöksistä. Hyvässä lykyssä uudisrakennuksen yhdestä asunnosta on tehty esiteltävä mallikappale, mutta ei välttämättä juuri siitä asunnosta, joka häntä kiinnostaisi. Asiakkaan ostopäätös on pohjapiirrosten, mallikuvien ja kehulauseiden varassa.
Tee ostamisesta turvallisempaa!
Kun uudiskohteen asunnoista on tehty kolmiulotteinen virtuaalimalli, asiakas pääsee tutustumaan kaikkiin asuntoihin. Tietokoneeltaan käsin hän voi kävellä huoneesta toiseen, katsella ympärilleen, tutkia yksityiskohtia tarkemmin – jopa vaihtaa asunnon pintamateriaaleja ja sisustaa! Huomattavasti konkreettisempaa ja luotettavampaa kuin pinnistellä pohjapiirrosten äärellä. Arvaatko, kummalla tavalla asuntokauppa syntyy todennäköisemmin? Aivan.
Virtuaalimalli on väsymätön asuntoesittelijä
Mallin teettäminen ei vaadi rakennuttajalta lisätyötä. Kolmiulotteiset mallit talosta ja sen asunnoista pintamateriaaleineen syntyvät aineistosta, joka rakennuttajalla jo on. Lähetät vain lupakuvat, materiaalikortit ynnä muut, ja kuukauden kuluttua voit avata uudiskohteessasi 24/7 käynnissä olevan asuntoesittelyn.
Aki Vänskä
CEO