Lisätty todellisuus / Augmented reality
Aki Vänskä
Pulmatilanteissa hän on oikea henkilö keneltä pyytää neuvoa.
Latest posts by Aki Vänskä (see all)
- Myyntityön digitalisointi osa 1/3 - kesäkuu 15, 2018
- Insinöörin vitinä tappaa järkiperäisen tuoteviestinnän ja loppuasiakkaan osallistamisen - maaliskuu 2, 2018
- Miksi VR-lasit eivät toimi kuluttajalähtöisessä markkinoinnissa, 5 pääsyytä - joulukuu 8, 2017
Uutta ulottuvuutta markkinointiin ja tuoteymmärryksen parantamiseen lisätyn todellisuuden avulla.
Lisätty todellisuus eli augmented reality eli AR on todellisen näkymän ja virtuaalisen sisällön yhdistämistä saumattomasti toisiinsa, esimerkiksi mobiililaitteen näytöllä tai lisätyn todellisuuden laseja hyödyntäen.
Lisätty todellisuus luo aivan uuden ulottuvuuden tuotteiden ”realistiseen” esittämiseen ohjekirjoissa, tuotekatalogeissa, messuilla tai tapahtumissa.
Lisätty todellisuus visualisoi tuotteet ja tekee elämykset näkyviksi ja ”todellisiksi”.
Lisätty todellisuus tekee tuotebrändeistä houkuttelevampia, tunnettuja ja ymmärrettävämpiä. AR-teknologiaa voidaan hyödyntää viihde-, markkinointi- ja teollisuuskäytössä.
Premode on erikoistunut lisätyn todellisuuden hyödyntämiseen erityisesti valmistavan- ja raskaanteollisuuden viestinnässä. Enää ei tarvitse messuille kuljettaa koko kalustoa ,vaan riittää Premoden palveluna tuotettu lisätyn todellisuuden sovellus, joka herättää tuotteesi eloon 1:1 koossa, vaikka esitteen pinnasta. Tai AR-sovellus, jonka avulla voit esittää koneen kilpailuvaltit, tekemän työn tai prosessin. Lisätyllä todellisuudella voit jopa nähdä koneen ”sisään”!
Voit tutustua aiheeseen lisää menemällä Premoden Youtube-kanavalle tai ottamalla meihin suoraan yhteyttä. Mietitään yhdessä, miten voimme olla avuksi.
TILAA ILMAINEN ETÄTAPAAMINEN